Liity jäseneksi

Raudanpuute ry:n jäsenenä tuet työtä raudanpuutteen oikean ja hyvän hoidon edistämiseksi. Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Yhdistyksen kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö. Varsinaiset ja kannattavat jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus.

Jäseneksi liittymismaksu ja vuotuinen jäsenmaksu on vuonna 2020:

• Varsinaisille jäsenille 15€
  • Kannatusjäsenille 100€

Voit liittyä Raudanpuute ry:n jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun. Liittymislomake: https://raudanpuute.yhdistysavain.fi/

Jatkossa jäsenmaksu tulee aina vuosikokouksen jälkeen kevään loppupuolella liittymislomakkeeseen ilmoittamaan sähköpostiosoitteen.

Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenille lähetetään linkki n 1,5 h mittaiseen webinaariin, jossa asiantuntijana toimii Tom Widenius. Tallenne on perusteellinen tietopaketti raudanpuutteesta.

Webinaarin asiantuntijana toimii sisätautien ja kliinisen hematologian erikoislääkäri Tom Widenius

Yhdistyksen jäsenet saavat 10% alennuksen Puhdilta tilatuista laboratorionäytteistä. Heiltä löytyy monipuolisia palveluita oman terveydentilansa selvittämiseksi.

Puhdilta saat laboratorionäytteet helposti tilattua ilman lähetteitä.

Minna Heikkinen on tarjonnut yhdistyksen jäsenille ”Naisen rautakirja” -teostaan alennettuun hintaan. Naisen rautakirja sisältää tietoa raudanpuutteen aiheuttajista ja vinkkejä ja ohjeita, miten huolehtia omasta rautatasapainosta.

Naisen rautakirjan voi ostaa joko painettuna tai e-kirjana.

Jäsenmaksun maksuohjeet

Määrä: 15€ (kannatusjäsenillä 100€)

Pankkitili: FI74 5282 0120 1777 77

Maksun saaja: Raudanpuute ry

Viite: 1009

Huom! Mikäli maksu tulee toisen henkilön tililtä, älä käytä viitettä, vaan laita jäsenen nimi viestikenttään.